28 december.

dagen har varit seg och slö. hur man ser på de orden finns inga regler. inte vad jag vet iallafall.
de två orden är väl de som beskriver mitt lov som bäst. men jag tror att jag behöver det just nu.

att gå och vänta på något som man själv kan påverka är dumt. det är ingen annans än mitt eget fel att jag väntar. chansen för att modest mouse - float on ska höras ur min telefon är det bara jag som kan påverka. men på något sett känns det inte som det.
jag har väntat på detta så länge, och ändå nu när det är så nära, så är det jag som förstör det.

aja, får väl vänta lite till. iallafall tills jag kan ge dig chansen. och kanske mig själv också.

ja, vad ska man säga. julen blev inte som jag trodde. det kunde iallafall inte bli sämre än förra året.
juldagen var väldigt rolig. först släkten i kallinge. mycket trevligt att träffa alla igen.
och på kvällen, tack för förfesten och granada. kunde nog inte blivit bättre.

just nu sitter jag och väntar på brors flickvän och middag med familjen.
sen ikväll blir det väl film och slöhet i överdrift.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback