29 december.

idag sov jag länge. ingen ovanlighet när det gäller mig. sova hela dagen, och slöa hela kvällen och sedan gå och lägga mig igen. jag tycker om att sova. fast kanske inte denna natten. utslagna tänder och stryk. att försöka hitta hem, fast man redan är hemma. aja, vad ska man göra.

spelat kort nästan hela dagen med bror + flickvän. mycket trevligt. jag vann mest, vilket inte är en ovanlighet (:
ikväll bär det av till kusinerna i sibbarp för att fira kusin alexander på hans 16 årsdag. ska bli trevligt. smörgåstårta vilket hela min familj ser fram emot, kanske speciellt jag och bror.
mat-tävling och spel är nog vad som väntar oss ikväll.

nu är det upp till dig. jag har gjort vad jag kan. sitter och väntar på modest mouse underbara toner.

hur ska nyårsafton spenderas är något jag funderar en del på just nu. jag är nog inte den enda. men vi hittar säkert på något att göra. brukar bli så.

nu ska allt fixas innan vi åker den korta biten hem till kusinerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback