sure baby hold back.

kvällen igår va trevlig. mat-tävlingen blev inte så dramatisk som den brukar bli. kanske för att förra årets vinnare inte var där. men trevligt och gott va det (;
mobbningen va inte på så hög nivå som den brukar vara, men jag var ändå offret. tycker inte om att det finns så smarta personer där. svårt att behålla vår hemlighet.

drömde en hemsk dröm denna natten också. vad fasen är problemet? aja, tack vare mina underbara kunskaper i psykologi så kunde jag själv förstå vad drömmen innebar. men det är inget som jag tycker om överhuvudtaget. att 1,5 cm kan göra sådan skillnad.

imorrn är sista dagen på detta året. det är väldigt bra. detta året har inte varit en höjdare. men trots detta bättre än förra. ska inte ha några som helst förhoppningar på nästa år. eller kanske några. fyller 18 år, få körkort, fester, fester och fester. har jag tur så finns en sak till, men det är bara att vänta och se.

hur nyårsfirandet ska bli är ännu en sak som jag inte har en aning om. allt jag vet är att det inte kommer att bli med världens bästa. jag som vill börja det nya året med dig.

det finns väl bara en sak att säga.
låt oss hoppas på ett gott nytt år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback