by the way.

gårdagen blev ju inte riktigt som jag planerat. men den blev väl ganska bra ändå. hade verkligen lust att åka till granada, men hade ingen skjuts ifrån släktträffen. men tur var nog det eftersom att jag fick höra att det var stenhård koll på leggen. dessutom så var jag på något konstigt sett väldigt trött igår kväll. det var trevligt på släktträffen, men det blev inte så livat som det brukar bli. men man behöver kanske ta det lugnt någon gång också. massa mat och trevligt sällskap. blev mycket prat om vår årliga sommarfest som vi brukar ha här hemma. men den missar jag ju i år, precis som att jag kommer missa min egen artonårsdag. jag missar inte den egentligen, men jag kommer ju inte att fira den hemma iallafall. känns som om att jag kommer att missa en massa saker som kommer att hända här hemma. men sen kommer jag att få en upplevelse som inget kommer att slå. önskar bara att jag kunde få dela den med någon. det känns också som att jag lämnar så mycket. hoppas bara att vissa inte ändras för mycket och att de finns kvar när jag kommer hem.

idag har jag inte gjort allför mycket. storebror och hans flickvän åkte tillbaka till halmstad och pappa och mamma är bortbjudna nu ikväll. så det är bara jag och största storebroren kvar. men nu ska jag fortsätta att laga mat med storebror. sen blir det en lugn kväll framför tvn.

I let your heart down again.
What did I do to make a scene so gory?
I'm no better than the ones before me.
Old habits die hard.
I always end up hating the end.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback