cannonball.

ja, bloggen får väl heta det idag efter jalle sorgliga försök att sjunga den. "There's still a little bit of yourself in my mouth". om ni har någon sorts hjärna, så kan ni nog räkna ut att det inte kan stämma. men det är ok, för det gav mig ett extra skratt idag. haha.
blev hämtad (konstigt nog) i tid idag. fast jag försov mig såklart. men väl färdig så åkte jag och jalle till älmhult för att besöka opel eftersom en klantig sopgubbe har kört på jalles bil. men skäll inte på sopgubbarna inte. de gör ett viktigt jobb i vårt samhälle och alla kan göra misstag.
jag är bara glad att det inte var en lastbil. fan ta lastbilar.
iallafall efter trippen till älmhult åkte vi tillbaka till osby för att jag skulle besöka banken. och ja, man kan använda maestro i USA. men bättre att skaffa visa. så, det ska jag fixa nu. för vem vill bara ha lösa pengar med sig till USA? inte jag iallafall. efter detta så blev det kortfattat musik, tacos och scary movie. och jag hade helt glömt bort den filmen tills idag. och tacos är gott. och ja jalle, du kan göra köttfärs. haha. en annan sak som jag lärt mig idag är att jag ska nog inte ha några trappor i mitt framtida hus. det är fasen jobbigt. och hur snällt är det att köpa en jätte stor påse dennis bara för att reta mig? men inte en enda dennis tog jag. är ganska stolt över mig själv, haha. jag har verkligen smittat av mig när det gäller dennis.

tack för idag. det var mycket trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback