dark blue.

var som vanligt tidigt på skolan imorse. ibland skulle man vilja bo i byn. iallafall så visste jag att vi inte skulle ha någon vanlig turismlektion utan vi skulle jobba lite på stora hotellet. med understrykning på lite. var där från halv nio till halv tio. och under den tiden fick vi också äta om vi ville. aja, man ska väl inte klaga. kom tillbaka till skolan och gick igenom lite inför kampanjuppgiften och sedan fick vi sluta. och detta va klockan halv elva. och där var min skoldag slut. eftersom jalle och svedde också slutat tidigare deras första lektion så följe jag med dom hem till svedde för att hämta pizza-pengar. väl framme så fick vi vänta en stund innan dom fick tag i pengar och sedan gick vi till stationen för att jag skulle åka med min buss hem. så hela eftermiddagen har jag slöat, trots att jag borde pluggat. men som jag sagt tusen gånger innan, så är jag väldigt dålig på det. har iallafall jobbat lite på idrottsarbetet, men borde kanske lägga den tiden på att plugga till turismprovet som är på torsdag. men det orkar jag bara inte. får väl göra det imorrn. trots att jag vet att jag inte har mycket tid då.
idag är det två månader tills jag åker.

never allow someone to be your priority
while allowing yourself to be their option.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback