follow through.

eftersom att pappa alltid är så seg med att berätta saker, så fick jag ju reda på igårkväll att jag inte kunde åka med honom till skolan idag. men det gjorde ingenting eftersom att solen sken när jag tittade ut genom fönstret i morse. så det kändes väl helt ok att cykla till bussen. jag vet ju aldrig vilket tid bussen är, så det gäller att vara där tidigt. men nu har jag iallafall en liten koll. idrott och ledarskapen var trevlig idag. det är faktiskt ganska kul att kasta frisbee. eller iallafall om man är på bra humör. vilket jag var idag. efter det så hade några redovisning. detta som inte skulle ta så lång tid, gjorde det iallafall. eller det kändes så för mig. mitt i redovisningen fick jag sms av jalle som inte ville äta lunch själv. och det ville ju inte jag heller, så efter redovisningarna vi gick till matsalen och åt pizza. efter lunchen var det tyska. det var det slöaste jag gjort, eller nästan. vi gjorde ingenting. meningen var att vi skulle plugga till provet nästa vecka. men läraren går ut ur klassrummet, och vilka orkar då göra vad dom ska. inte vi iallafall. satt och pratade till halv tre, och sedan gick vi upp till lärarrummet och sa att vi ville gå. och eftersom att han nog visste att vi inte gjorde något ändå, så fick vi gå. gick till banken och lämnade mitt papper om visa-kortet. jag ska få det iallafall. och det känns skönt. då behöver jag inte oroa mig för det längre. åkte bussen hem vid halv fyra och väl hemma har jag bara slappat hela kvällen. ville ju ha spenderat kvällen med att titta på herrlaget med lisa. men ack nej, de skulle ju såklart spela borta. men det är väl ok. det får väl bli en bättre kväll imorrn då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback