happy kid.

idag var en sådan dag där mest ingenting händer. men man är glad iallafall. dagen började med att jag hade sovmorgon och cyklade till bussen, i tid, och kom till skolan. busschaffören trodde att jag skulle iväg och campa, men sen sa hon att hon såg i syne och såg att det var en grön postlåda. oj så fel allt kan bli. men trevlig var hon. så som busschafförer ska vara. väl i skolan så var det lunch. men eftersom att jag nyss ätit frukost, så gav jag bort min mat, haha. "men, men jag kan ta den". det låter så roligt varje gång. efter lunchen med mina favoriter, fast utan lisa, så hade jag turism. och till min förvåning så skulle vi på studiebesök. men eftersom solen sken och allt var underbart, så gjorde det mig ingenting. var på studiebesök på bergakungen. det var väl trevligt. men det bästa var att vi fick sluta redan kvart över två. vilken nödvändig skoldag. men iallafall så hann jag läsa de flesta sidorna i turismboken inför provet på torsdag medans jag väntade på alle och jalle. eftersom att fotograferingen med fotbollen var så tidigt så var jalle så snäll, återigen, och umgicks med mig så att jag slapp åka hem. för att då hade jag missat det, och det var ju allt obligatorisk. men jag hatar att ta bilder. fick höra att jag var stark idag, något som jag nog aldrig hört innan. men allt det är ju ändå ett plus. vi åkte ner till fotostudion, och sedan hade jag dötid mellan halv sex och sju. detta på grund av att träningen inte började förrens då. men det va ok. det gick snabbt. träningen var ganska jobbig idag, men rolig. väl hemma så hade jag fått en del bilder från amerika. ser fram emot det ännu mer nu. undra om det egentligen går. men men, nu är det dags för mig att sova. har ju endast tre timmar turism imorrn, sen slutar jag.

jag älskar solen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback