here comes a regular.

den är vacker.
jag måste lära mig att ta tag i skolarbeten nu. det är ju inte så länge kvar tills det är sommarlov, så det borde jag ju klara. men sen är det ju jag, och jag skjuter upp allt till sista sekunden. vi vann matchen idag med 2-1 mot ljungby. spelade mittfält första halvlek och sedan forward andra. börjar vänja mig vid att spela mittfält. inte för att det blir så stor skillnad att byta tillbaka till forward. eller kanske lite. man springer inte så mycket. jag hoppas bara att denna måltorka försvinner snart. seriestarten närmar sig.
imorrn ska jag fixa mitt visa kort och även sätta in pengarna för kläderna som vi har sålt med fotbollen. jag är så dålig på sådana saker. orkar inte lägga tid på sånt. efter det så ska jag vara stöd till jalle när han ska handla, haha. sen så kommer jag att hämtas och åka hem till favorit lisa. hoppas att vi får tid till att plugga lite. men det vet man aldrig. imorrn kväll så blir det första grillningen för året, och det vill man ju inte missa. sen ska jag få ett samtal också, och det ser jag fram emot.

All I know is I'm sick of everything that my money can buy.
The fool who wastes his life, God rest his guts.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback