how soon is now.

turism var det enda ämnet idag. och inte var det jobbigt inte. man kan väl kalla det lekar. men inte för henne, nej det är viktigt inför tävlingen som vi ska ha. som jag inte tänker vara med i överhuvudtaget. jag har scenskräck och det är inte ett skämt. finns inget värre än att ställa sig framför människor och prata. vissa tycker säkert att det låter konstigt för att vara jag eftersom att jag aldrig är tyst. men det är i grupp eller en och en. inte framför publik. men blev lite glad när min lärare sa att jag skulle prova att gå på teaterskola. hon sa att jag är en väldigt bra skådespelare. det skulle vara jätte roligt, om det inte var för scenskräcken. men att vara en bra skådespelare har jag ingen aning om precis.
men det var roligt att få en sån komplimang.
efter det så åkte jag hem med tjugo i tolv bussen och var hemma vid tio över tolv. sedan var det dags att titta på ett inspelat avsnitt, och sedan dags för jobb. målade klart räcket på terrassen och sedan var det dags för ännu ett avsnitt. sen målade jag klart golvet, och sedan kom pappa hem. han gav mig slipmaskinen och ja, dags för ett nytt jobb. slipade nästan klart möblera. något måste jag ju göra imorrn på min lediga onsdag. har ju även en hel ledig torsdag också. det krävs en kvinna för att göra kara-jobb. har tänk på det. enligt min mening så finns det inte mans - eller kvinnjobb. det är bara dumma ord. anledningen att vi låter män, eller i min mening pojkar, göra de grova jobben är för att se dom arbeta lite. gärna utan tröja på. men vi klarar av det lika bra. så imorrn blir det att fortsätta med slipningen och sedan målningen. men detta blir efter att jag följt med jalle till opel i älmhult för tredje gången. vissa klarar inte av att vara ensamma. men jag är en av dom också, tror jag iallafall. måste även gå till banken och körskolan imorrn. men sen tycker jag om sällskapet också.
är också väldigt glad för din skull.
tänkte på dig hela dagen, men det gick ju jätte bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback