I've got all this ringing in my ears and none on my fingers.

min fredag började med att jag åkte upp till byn för att jag skulle fixa mitt visakort. men såklart så krånglade bankens datorer just denna dag. men får väl gå dit en annan dag istället. men hade varit skönt att ha det gjort. efter det så kom jalle och hämtade mig för att jag skulle vara stöd åt honom när han skulle handla blommor. tro det eller ej, men hans mjuka sida börjar komma fram. haha. till vår besvikelse så var blommorna slut. men låt inte det förstöra en dag. jalle som är snäll, nu sa jag det igen, spenderade tid med mig medans jag väntade på att lisa skulle komma och hämta mig. barn som vill äta bullar, men även jag, och musik. det är bra det. när lisa hämtat mig så åkte vi hem till henne. det var ju tänkt att vi skulle plugga, men ack nej. det blev ju inte så. det blev att sola på studsmattan istället. men det är lugnt, förrutom att jag inte pluggat något på lovet och att jag kommer få göra en massa denna veckan. men det va värt det. på kvällen sedan så grillade vi här hemma för första gången i år. och det var underbart gott. resten av kvällen var seg. förrutom att jag fick samtalet. det var trevligt och jag ser fram emot allt mer och mer.
igår så solade jag ganska mycket. visst är det roligt att bli brun. men glasögon ska man kunna ta av sig om man vill. och dessutom så tycker jag inte om att vara så röd i huvudet. men man lär sig av sina misstag. vid halv fem åkte jag hem till lisa för att fira hennes födelsedag. den är inte förrens om en vecka, men vad gör det? kalas och god mat är alltid bra. det där med mat har blivit lite mycket på senaste tiden, eller? det var mycket trevligt.
vaknade hemma hos lisa idag, utan någon som helst uppfatting av vad klockan var. vid ett så cyklade vi ner till gamleby för att se b-lagets seriestart. det gick ju bra, de vann med 1-0. efter den matchen så cyklade vi vidare för att se herrarnas match. det gick ju lite sämre för dom, men vem tycker inte om att titta på herrarna när de spelar? jag klagar iallafall inte.
imorrn blir det att återgå till skolan. men det är en lugn vecka i skolan, men dock mycket att jobba med hemma.

påminn mig om att jag inte ska gifta mig när jag är arton år med någon som jag inte ens tycker om. och jag ska ha fest efter att jag gift mig. plus att jag ska skriva gästlistan. dumma dröm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback