johnny and mary.

igår fick jag ju gå upp i vanlig tid, alltså vid sju. följde återigen med jalle till älmhult. men det blev ganska misslyckat. delarna hade inte kommit och vi fick åka hem igen efter att vi handlat lite. eftersom att jag hade jobb att göra här hemma så skjutsade jalle hem mig. var hemma redan vid elva och det var bara att börja måla direkt. när jag var klar med det så slöade jag bara tills träningen började. den var riktigt rolig igår.
det känns som om jag är ledig hela tiden. var ledig hela dagen idag också. borde inte gnälla. det gör jag nog inte egentligen, men jag vet inte riktigt vad jag ska tycka. fast jag tycker ju verkligen om att sova. vaknade halv tolv idag. det var ju inte riktigt vad jag menade att göra, men så kan det bli ibland. eftersom att min müsli är slut så blev det endast obóy och glass till frukost. ja, men jag älskar ju glass. sedan målade jag klart möblera och trappan. sedan blev jag hungrig och gjorde pommes och åt ännu en glass. sen så städade jag altanen också. jag är ganska stolt över mig själv. det måste man få vara ibland. vid fem hade jag väldigt tråkigt. bara jag hemma, och jag är sällskapssjuk. men fick iallafall tid till att ringa storebror, och det var alldeles för länge sedan. sedan var det dags för träning. gick ganska dåligt idag.
imorrn blir det skola hela dagen och sedan blir det att umgås med de tre jag tycker mest om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback