kill the messenger.

idag vaknade jag faktiskt redan klockan tio. hela familjen satt vid fruktostbordet. det är inte något man ser ofta här hemma längre. igår bestämde vi att vi skulle åka till ikea idag, eftersom brors flickvän ville det. så det gjorde vi. det var väl ganska trevligt. nu sitter jag mest och väntar på middagen vi ska ha ikväll.
en familjemiddag för en gångs skull.
imorrn blir det kanske till och med granada. får se hur det blir. men vi ska först träffa släkten hemma hos min moster. det ser jag fram emot eftersom jag tycker verkligen om min släkt. jag hoppas att "ungdomarna" har lika stor lust att åka till granada som jag har. det skulle vara så trevligt att åka dit med dom och min favorit lisa.

I'm gonna send the rain to pour down on you.
Rain that makes the flowers bloom.
Rain to leave you all alone.
But keep eyelashes falling.
And wishes washed away.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback