lax to o'hare.

sov bort hela morgonen. men det är tillåtet en ledig dag som denna. sedan gav pappa mig ännu mer arbete att utföra. men det gör ingenting. hade inget bättre för mig att göra idag. 
har ingen aning om va som händer ikväll. men det lutar åt en lugn kväll. det är ju en fest i östanå, men som folk inte verkar förstå, så är det en bjudningsfest. vilket inkluderar att man ska vara bjuden för att komma. det är synd om tjejen som ska ha festen. skulle inte vilja vara i hennes skor ikväll. 
det finns även en grillfest och ett kalas för mitt kusinbarn. det finns att välja på, men jag har inte så stor lust att festa idag, eftersom att jag det var fest i lördags och jag hade så himla roligt.
jag får se vad jag väljer att göra. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback