my friend and the ink on his fingers.

det var fruktansvärt segt att gå upp ur sängen i morse. lördagskvällen har visst satt sig i mitt huvud mer än jag trodde. kom till skolan och blev nöjd eftersom vår svenska lektion blivit utbytt mot engelska. på engelskan tittade vi på film vilket var väldigt bra. hade nog inte klarat av en riktig lektion på morgonen. efter det så var det lunch, vilket jag verkligen sett fram emot. men tyvärr blev det inte som jag hoppats på. men det kan ju inte bli värre än så. blev iallafall lite som vanligt när vi i "gänget" gick ut och satte oss i solen. det va skönt, men vi kunde haft bättre saker att prata om. men det är iallafall uträtt nu och vi kan glömma detta och återgå till det gamla vanliga. efter rasten så hade jag turism och det va verkligen segt. men läraren var så snäll och lät oss titta på en film om kalifornien i slutet av lektionen. hon sa att det va bara för min skull
eftersom att jag åker dit i sommar.
har tränat nu på kvällen och det va som tur väl ganska lugnt. behöver vila ut efter denna långhelgen.

imorrn har jag bara idrott vilket innebär redovisning. det tar nog inte alltför lång tid. efter det så ska jag och lisa åka till hässleholm och hämta ut mitt pass. ska se om jag hittar en vårjacka också. det börjar bli tid för det nu. sen har jag bara skola på torsdag också, sen är det påsklov. det är väldigt efterlängtat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback