o mary don't you weep.

tre matcher på en vecka är inte bra för min rygg. det är väl ingen bra idé alls. det tycker inte jag iallafall. ska man vara hel till seriestarten så kan man inte köra slut på min rygg nu.
iallafall så fick jag besök av jalle idag eftersom att han skulle hjälpa mig med min dator, men såklart också för att umgås. roligt vart vi än är. det är så det är. det med datorn blev ganska misslyckat. eller kanske inte egentligen, men jag är så himla noga med min musik. detta märkte nog jalle extra mycket idag. alla har speciella saker som de bryr sig ganska mycket mer om, och musik är den saken för mig. efter det så tittade vi på band of brothers. inte för att vi ville, utan för att det var nästan tvunget. men det var lugnt eftersom att vi bara skulle se på en liten del. efter det så tittade vi på den nya filmen wild hogs. den va väl helt ok, men inte riktigt i min smak.
neo har en ny vän
träningen var lugn idag eftersom att det är match imorrn igen. känns lite tomt. har lämnat tillbaka boxarna och jag vet inte riktigt vad jag ska göra innan jag går och lägger mig nu. kommer säkert att sitta här ännu längre. men jag ska skära ner på det. 

det är sorgligt när man tänker på det. kom nyss på att min förra bästa kompis fyller år idag. vi är fortfarande kompisar trots att vi inte ses alls ofta längre. man ändrar verkligen mycket i sitt liv under åren som går. jag saknar vissa gamla vänner, men jag är så glad för de underbara vänner som jag har nu. vet inte vart jag skulle varit nu om ni inte fanns. ni tre är så viktiga. mer än ni kan förstå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback