pretty girls make graves.

idag är jag ganska stolt över mig själv. gick upp senare än tänkt, men jag hann ändå med det jag skulle. jag städade hela huset idag. och noga också. gamla sletna saker som vi aldrig använder slängde jag ut. så nu finns det mer plats till nya saker. kan vara en perfektionist ibland. men om jag ska göra något, så kan jag ju lika gärna göra det riktigt. har faktiskt till och med tvättat idag. helt själv. och ingenting gick fel. efter att jag var färdig så var det dags att åka till gamleby för att träna. det va en väldigt rolig träning idag. storebror kom hem ikväll och imorrn kommer den andra storebroren. det är trevligt. hela familjen ska vara hemma när det är påsk.
imorrn blir det att åka tillbaka till skolan igen. ska först åka och spela golf med idrott och ledarskap och sedan ha turism. sen blir det träning på kvällen som vanligt. sen är det påsklov. det är efterlängtat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback