stop me if you think that you've heard this one before.

idag var det sovmorgon återigen. sov till tio, åt frukost och cyklade sen till bussen med en massa paket i min väska. ja, för att idag är det världens bästa lisas födelsedag. nu är hon arton år. kom till skolan och åt lite melon tillsammans med de tre som är allra bäst. efter det så var det dags att ge lisa hennes presenter. jag tror dock att jag var mer spänd än vad hon var.
men jag hoppas verkligen att hon blev glad.
sedan hade jag turism i tre timmar. men det var slappt, som alltid. efter det så tog jag bussen hem vid fem över halv fyra och cyklade sedan sista biten hem. väl hemma tog jag det lugnt innan träningen. men även träningen var lugn eftersom vi bara var åtta stycken. och anledningen till det var att b-laget spelade match nu ikväll. har inte fått reda på resultatet ännu. men man får hoppas på det bästa.
imorrn slutar jag halv tolv, sedan blir det att åka hem och måla. japp, måla blir det. om det inte regnar såklart. men det är det jobb som jag har att göra här hemma. men det är helt ok, jag behöver ju pengar. mitt visa kort har även kommit. nu känns allt verkligen nära.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback