sway.

vilken slö dag jag har haft idag. kom till sporthallen väldigt tidigt. men det gjorde inget för där satt jalle och tittade på fotbollen. så jag slapp vara där ensam. lisa försov sig, så lite senare än tänkt så hade vi vår redovisning i massage på idrotten. det gick väl bra, och så klockan halv elva så slutade vi för dagen. väldigt skönt. jag och lisa tog fem över elva tåget till hässleholm för att hämta mitt pass. nu kan jag åka vart jag vill, när som helst. efter det så gick vi runder i affärer för att hitta en vårjacka till mig. efter många om och men så köpte jag till slut en jacka. köpte ett par solglasögon också. måste förbereda mig inför sommaren på riktigt nu. lisa tog tåget hem och jag fick vänta lite till för att ta bussen hem istället. var hemma vid två. sen gjorde jag mest ingenting tills vid fem då jag började städa mitt rum. det har jag nog inte gjort på ett tag. men nu är det rent och snyggt. man kan iallafall se golvet. nu ska jag bara slöa hela kvällen och sedan sova länge imorrn på min lediga onsdag. snart är det påsklov. mina brödrar kommer hem och jag ska umgås med världens bästa människor.
det ser jag fram emot.

I look at you and see a friend.
I hope that's what you wanna be.
Are we back now where it all began?
Have you finally forgiven me?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback