swing, swing.

när jag vaknade igår så hade jag ingen aning om vad som skulle hända den dagen. men pappa kom och frågade mig om jag vill jobba. eftersom att jag behöver pengar så sa jag ja utan tvekan. jag tänkte på vad jag skulle göra på kvällen eftersom att jag skulle vara ensam hemma. och eftersom att lisa varit borta länge så ville jag spendera kvällen med henne. vi bestämde först att hon skulle komma hit, men sen kom hon på att deras familj skulle på 20-årsfest. men jag följde med. det var en trevlig kväll, och jag tycker om lisas släkt. när vi kommit hem så satt vi uppe ganska länge och pratade om en massa olika saker. som bara vi två kan. när vi väl somnat så hade jag en skum dröm. det är iallafall inte ovanligt, inte denna veckan. vaknade sent, men vi hade en trevlig frukost. sedan skulle jag åka till idrottsplatsen för att spela den första seriematchen. första halvlek var förskräcklig, och jag har nu en väldans stor bula i huvudet eftersom en tjej inte kan hålla sina tänder i styr. andra halvlek gick mycket bättre. hade vi haft fem minuter till så hade vi vunnit. men det kändes lite som en vinst. vi spelade ju ut dom i andra. jag är glad för den poängen.
imorrn fyller världens bästa lisa arton.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback