träningsläger i greve, danmark.

i torsdags efter skolan så bar det av till greve i danmark på träningsläger. väl framme så blev inte allt som planerat, men bli inte bitter för det inte. på fredagsmorgonen var det dags för första träningen på gräs och jag va överlycklig. det är då allt faller på plats. efter träningen så var det lunch och sedan träning igen. klockan sju så var det dags att spela vår match mot greve. vi vann med 1-0. spelade väl ganska bra första halvlek, sen gick det bara neråt. efter matchen så spenderade jag och lisa resten av kvällen inne i huvudbyggnaden med en liten del av herrlaget. det va mycket trevligt. något som var mindre trevligt  var när vi skulle gå tillbaka till dit vi sov och vi hade blivit utelåsta. efter många knackningar kom vi äntligen in och kunde gå och lägga oss. på lördagsmorgonen var det bara att gå upp och träna igen. men träningen va lugn och rolig och jag älskar att spela på gräs. efter träningen så var det lunch och sedan var det b-lagets tur att spöa greve. dom vann med 6-1. bredvid spelade herrarna, men det gick lite sämre för dom. efter matchen så hade vi teori och sedan var det en frikväll. först gick jag och lisa och åt. sedan när vi kom tillbaka så hade festen börjat. festen innebar en massa drickande och skratt. en trip till shell för att fylla på lagret. både herrlaget och damlaget intryckta i ett litet rum med en massa dricka kan bli väldigt intressant och trevligt. det var väldigt roligt och jag är glad att jag var med. fick lära känna en del nya människor och det är jag väldigt glad över. det gick inte så bra för vissa, men sånt händer. en sak är dock säker, detta måste vi göra om. natten var intressant med en massa olika ljud utanför vårt rum. vaknade imorse med en liten huvudvärk. men det kunde varit värre. jag hade det nog ganska bra om man jämför med några andra. vi åkte hem vid ett någon gång. bussresan gick snabbt. nu sitter jag här, framför datorn, som vanligt. men behöver lite vila efter en helg som den här.
ett hett tips, ät inte mat i danmark. det är banne mig inte någon höjdare.

tack för denna helgen. det var underbart och det måste vi göra om, snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback