what I've done.

onsdagar är som alltid en dag mitt i veckan, och jag är ledig. meningen var väl att jag skulle plugga idag. läste alla sidorna en gång, men det var allt. sedan kallade tvn på mig, som vanligt. vid tre kommer jalle och hämtar mig, trots att jag sa att jag skulle ta bussen till osby. men han är envis som en åsna. haha, åsna. hade lovat honom att följa med till älmhult och återigen besöka opel. det var väl lyckat, om det är rätt ord att använda. men iallafall, sedan besökte vi två mataffärer innan vi åkte tillbaka till osby. där besökte vi a-butiken för att köpa skivor. sedan spöade jag jalle i fotboll. åkte sedan till träningen, och jag är en bra på att bränna skivor. mitt onda knä blev ju inte bättre av att jag klantade till mig. men imorrn ska jag paddla kajak, och sedan skriva prov. det är min dag det.

jalle: "men linkin park har ju mognat också".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback