all at once.

igår så spelade jag med b-laget. detta var min första match sen jag kom hem. eftersom att jag inte har tränat på hela sommaren så var det väldigt jobbigt. stekande sol och tryckande värme gjorde det inte bättre. tyvärr så gick det inte riktigt som vi ville. på vägen hem i bilen så blev det beatles och skyfall.
på kvällen så var det dags för kräftskiva nummer ett. jag har aldrig ätit så mycket kräftor förut. men det var trevligt och jag ser fram emot kräftskiva nummer två.
idag så var det dags för match igen. vi mötte råå och ägde hela matchen. men de satte ett turmål och det blev oavgjort. detta var definitift inte rättvist. men sånt händer. jag har saknat fotbollen så mycket när jag varit iväg och nu när jag är tillbaka så förstår jag varför jag ägnar så mycket tid åt det.
det är ju en av de bästa sakerna som finns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback