black balloon.

dessa två dagarna har varit slöa dagar. jag vet inte om jag kan skylla på jet-lagen längre, men jag gör det iallafall. sov bort hela förmiddagen igår och dagen spenderade jag med att städa mitt rum och rensa garderoben. det var något som verkligen behövdes. inte för att det blev mer plats i garderoben, men det finns inte mycket att göra åt det. på kvällen var det träning. den var väldigt rolig trots min otroligt blåa fot. enligt min tränare så är det en dålig ursäkt bara så att jag kan ta det lugnt nu när jag kommit hem. men det är dock inte sant då jag har sett fram emot fotbollen hela sommaren. jag kan inte hjälpa att vissa som spelar fotboll är berg och gillar att stämpla folk.
idag så sov jag återigen bort hela förmiddagen. men jag skyller på att jag inte har sovit så mycket i sommar så jag får ta igen det nu de sista dagarna. under dagen så har jag gjort några körkortstest och spenderat lite tid framför tvn. jag är slö, men det är ingen synd. inte enligt mig iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback