bruised.

idag har varit en sådan onödig dag. fick iallafall sova lite längre imorse. men jobbigt nog så fick jag cykla till busshållsplatsen i regn. väl framme i skolan så skulle redovisningen börja kvart över nio, men såklart så var den försenad. redovisningen varade sedan bara i tio minuter och efter det så fick vi rast i en timme. efter rasten så gick vi sedan bara igenom betygskriterierna för filosofi a. efter denna väldigt jobbiga förmiddag så var min skoldag slut. åkte tjugo i tolv bussen hem och sedan har det bara varit slöande resten av dagen. och pga. mina benhinnor så har jag inte kunnat träna nu ikväll. jag blir galen av sånt. jag vet inte vad jag ska göra på kvällarna när jag inte har träning. har iallafall fått lite körkortsprov gjorda. fick även ett brev från polisen idag. det är ju verkligen något som jag känner att jag hinner med att göra och oroa mig för just nu.
varför har folk bestämt sig för att förstöra för mig?
för att irritera mig lite mer så har jag och lisa haft massor av planer sen jag kommit hem, men tyvärr så har nästan alla gått i kras. jag vet inte när jag ska få tid till att göra något som jag verkligen vill göra. lite roligheter är dock inplanerade, men det är ju ett tag tills dess.
dagens samtalsämne: mitt blåmärke.

Kommentarer
Postat av: kakan

"idag har varit en sådan onödig dag. " hihi, de lät så jämrande sött
kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback