everything is not lost.

idag så var det en lika givande dag som igår. på morgonen så hade vi vår första lektion i idrott och hälsa b. vi hade mest genomgång och val av vad vi vill göra under kursens gång. men när vi väl fick göra vad vi ville så kunde jag ju inte vara med. men dum som jag är så kunde jag inte låta bli fotbollen som låg mitt framför mig. och inte gjorde det mina benhinnor bättre. jag får skylla mig själv. men ibland så kan man inte hålla sig undan. efter den goda lunchen bestående av kycklingsallad, bulle, vindruvor och ananas så hade vi filosofi. det vi hade kan inte kallas för lektion eftersom vår lärare var borta den första en och en halvtimmen av vår tre timmars lektion, och under den tiden så fick vi ha klassråd själva. och när vi skrivit på protokollet att han varit borta så ville han att vi skulle ändra det. alltså läraren ville att vi skulle ljuga. som jag sagt så många gånger innan så undrar jag vart världen är på väg. vi slutade vid halv fyra och efter det så gick jag till pappas jobb för att få skjuts hem. väl hemma så har jag nu packat inför min resa till stockholm imorrn. japp, min helg ska spenderas i huvudstaden. om det är ett plus eller ett minus är jag inte riktigt säker på ännu. men jag ska försöka att göra det bästa av saken. som sagt så kommer det fler helger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback