if you dont, dont.

idag var en sådan dag då jag absolut inte ville gå upp ur sängen. men efter många om och men så gick jag till slut upp. när jag väl gjort vid mig och var nästan färdig för att åka till osby, redan vid halv åtta då jag egentligen inte började förrens elva (bussarna är skit), så säger min pappa jag kommer tillbaka vid nio och hämtar dig och din bror. tack för att du inte sa det innan. ah, jag hade ju kunnat sova lite till. iallafall så blev det massor av kladd vid nio då bror inte var färdig när pappa kom och skulle hämta oss. så vi fick köra lite över hastighetsgränsen till osby för att hinna med tåget. men boror hann med tåget och jag fick spendera någon timme på pappas jobb innan lisa kom och hämtade mig för att sedan gå till skolan. när vi väl kom till skolan så kändes det som om vi aldrig lämnat den. iallafall så varade det inte länge och jag kunde ta tjugo i tolv bussen hem. dagen har varit slö, men det kändes skönt. vid tio i sex så skulle vi samlas inför b-lagsmatchen. matchen kunde ha gått mycket bättre. vi förlorade inte, men vi borde vunnit med minst tvåsiffrigt. mer säger jag inte. eller jo, det är ju ganska viktigt att nämna deras väldigt viktiga så kallade offside-fälla. när jag fick höra om det så skrattade jag nästan till döds. vi kände oss verkligen hotade av den (sarkasm för er som inte fattade det).
imorrn så blir det att åka tillbaka till skolan för att ha riktiga lektioner. hur det nu än kommer att gå. kvällen ska jag sedan spendera tillsammans med lisa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback