mr. jones.

igår var det onsdag. en sådan underbar dag där man inte gör någonting vettigt. sov bort hela förmiddagen vilket var något som jag verkligen behövde. sen på eftermiddagen så kom storebror hem en runda. det är ju alltid trevligt. han åker till spanien imorrn så det var skönt att träffa honom nu innan han åker. på kvällen så blev det träning. träningen var lugn vilket uppskattades.
idag så började matte c. detta är något som jag jämrat mig över hur länge som helst. men jag överlevde iallafall denna lektionen. vi började ju lugnt. frågan är hur det kommer gå senare. i vilket fall så slutade jag halv tolv. åt lunch med lisa för att sedan sitta och vänta på att jag skulle köra. körningen gick väl ok, men det var inte det bästa jag gjort. både jag och lisa hann med fem över halv fyra bussen hem. väl hemma så bestämde vi oss för att laga mat. detta var en mycket spännande upplevelse. resultatet blev godare än vad det såg ut. och om ni bara visste hur illa det såg ut. efter maten så åkte vi till hästveda för att spela med b-laget. det är alltid roligt att vara med och möta hästveda. men jag var bara med en halvlek eftersom att jag bestämde mig för att vila mina benhinnor till på lördag. hur som helst så vann vi matchen med 7-1.
imorrn så blir det ännu en slö dag i skolan. vi ska spela golf med idrott och hälsa b på morgonen och sedan ska vi åka till kristianstad för att lyssna på något föredrag. jag har ingen aning om vad som händer på kvällen. men det blir nog en lugn kväll eftersom att vi har en viktig match på lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback