soon we'll be living in the future.

eftersom att jag i onsdags överlevde pga. min övertrötthet så slog jet-lagen in igår. jag sov till klockan tre vilket inte var så lyckat då jag skulle träna redan halv sju. så kastade snabbt i mig lite frukost sedan blev det middag och efter det så bar det av till första träningen efter hemkomsten. träningen var lugn vilket kändes skönt. jag har verkligen saknat alla i laget och träningarna i sig. mamma och pappa säger att jag lever runt fotbollen vilket nog stämmer ganska bra. efter träningen och mötet så följde lisa med mig hem. därhemma väntade gäster och kräftfiske. medans de andra gick så tog jag och lisa motorcyklen ute i mörkret tillsammans med alla attackmyggor. vi försökte att sova vid tre. men det var omöjligt då myggorna verkligen vill döda oss. vi fick nog ca. tre timmars sömn var.
idag så var det bestämt att vi skulle träffa alle och jalle. vi satt och pratade i någon timme innan det var dags för oss alla att åka åt ett varsit håll. men först skulle jag följa lisa. efter en stund började det ösregna och vi fick stå uppe på någons trappa medans folk körde förbi och skrattade åt oss. men det var roligt så det kan jag leva med. väl hemma åt jag min första riktiga middag efter min hemkomst till sverige. och nu på kvällen så har jag och pappa kokat kräftor.
tro det eller ej.

please, be honest. what's it mean and what have you done? we'll get through, somehow. this is only temporary. it's simple, something always on my mind.
I'm dying. not now, but soon, we'll be living in the future.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback