stolen.

en dag dar inget var planerat och allt jag ville gora var att hora av alla dar hemma. fick prata med mamma, pappa, bror och tva av mina favoriter jalle och alle. de som inte ar en del av detta vet inte vad de missar. det finns inga battre manniskor. onskar bara att jag kunde fa prata med varldens basta lisa ocksa. men man kan, som sagt tusen ganger innan, inte fa allt i varlden. men om en vecka sa kommer jag hem igen. jag har saker kvar att se har i kalifornien, men jag saknar alla dar hemma. har vi tur sa blir allt som vi planerat infor nasta helg. jag kan bara saga att det finns inga andra som jag vill spendera min helg med. och jag tror faktiskt att jag ar mest glad for det dar med lagenheten. en lagenhet, ett talt, en engangsgrill, svordomar och ganget. kan det bli battre? 

imorrn sa ska vi in till storstaden san diego en svang. det ska bli intressant att se staden riktigt. an sa lange sa har vi bara stannat pa specifika stallen. vi har inte bara varit dar och tagit in allt.
pa fredag sa blir det att spendera tid med flipper och resten av hans delfinvanner. japp, jag och delfinerna ska simma en runda tillsammans. ar inte det en av allas barndomsdrommar? jo, det ar det. det ar jag helt saker pa.

det verkar fortfarande finnas hopp.
you have stolen my heart.

Kommentarer
Postat av: alle

glad man blir att läsa detta, fast jag egentligen inte har läst detta :). Saknar dig med favoriten, fast det vet du! Ta hand om dig sista veckan!
Sen kan du väl smuggla hem en delfin? kan lägga han i er sjö och sen kan vi mata han med hawaii-pizzor? ;D.

2007-08-02 @ 21:41:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback