the secret's in the telling.

igår så var det den första riktiga dagen i skolan. men med läraren som vi hade hela dagen igår så blir det aldrig riktigt. vi hade iallafall svenska på morgonen, och konstigt nog så blev det film. där fick jag till det. efter det så blev det frågor som skulle svaras på och sedan redovisas på tisdag. efter lunchen så var det filosofi med samma lärare och vad händer då? jo, då ska vi klart titta på ännu en film. fast denna gången så var det endast en filmsekvens på tjugotvå minuter. efter detta så fick vi ännu ett papper med frågor. fast dessa ska vi redovisa på torsdag. ibland undrar man hurdan vissa personers fantasi är. iallafall så fick vi sluta två timmar tidigare. man ska inte klaga, men ibland så undrar jag vad som händer i världen.
efter skolan så tog jag och lisa två bussen hem till mig. resten av dagen/kvällen så färgade vi håret på varandra. så nästa gång ni ser mig så är jag svarthårig och lisa är blond. ibland så behöver man lite förändring. ja, hade inte det varit en förändring? jag ljög för en som inte förstår det. för det första så hade jag nog inte passat i svart hår och pappa hade hatat mig. eller lite iallafall. mörkhårig ska jag bli en dag, men det var inte den dagen igår. lisa är inte blond heller. efter att vi färgat håret så tittade vi på blades of glory. filmen var väl ok. chazz michael michaels. efter det så blev det läggdags.
nu idag så vaknade jag av att lisa frågade om jag ville ha frukost. hur snällt var inte det? lisa gjorde frukost till mig i mitt eget hus. det blev dock ingen frukostfrid då vi hade ett litet missöde. men det ska vi inte skriva om här. eftersom att lisa skulle jobba klockan ett så skjutsade jag och mamma upp henne. nu sitter jag här hemma och väntar på att storebror ska komma hem. jag har inte sett honom sedan den sjuttonde juni. det känns som en evighet. ikväll blir det antingen fest eller en lugn kväll. får se vad jag väljer att göra. jag har ju faktiskt match imorrn.

Kommentarer
Postat av: FashionWay

Du är välkommen att bli medlem i www.FashionWay.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback