this hard land.

just nu så sitter jag här och är väldigt trött. men orken att gå och lägga mig har jag inte. denna dagen har dock varit bättre än gårdagen. imorse så hade vi redovisning av frågorna till den sista mohikanen. det gick väl bra, men det kan alltid gå bättre. sedan var det lunch. och det var såklart fisk idag, precis som det är varje tisdag. fantasin är verkligen dålig. men eftersom att jag inte ätit skolans fisk på ett tag så var det väl helt ok. på tal om fisk så hade vi turism efter lunchen. idag blev det en stillbildsfilm och ett litet arbete. men eftersom skolan suger på det där med datorer så blev det ju inte riktigt som vi hade tänkt oss.
efter skolan så åkte jag med lisa hem. där hann vi äta en utsökt middag innan vi var tvungna att dra oss ner till samlingen. vi satte oss i våra bilar och drog oss mot bjärnum. matchen var riktigt rolig att spela och lite nytta gjorde jag. det är vad min pappa skulle sagt iallafall. matchen slutade 3-0 trots att vi hade kunnat vinna med mer. men roligt hade vi allihopa och det är väl det som räknas. men jag har absolut ingen lust att spendera min helg i stockholm. jag missar a-lagsmatchen mot sösdala. och det är en match som jag verkligen hade velat vara med på. men jag antar att traditioner får gå före denna gången.
imorrn är det onsdag. allt jag kan säga är tack gud för dessa onsdagar. jag ska sova bort halva dagen och sedan plugga körkortsteori. på kvällen så blir det sedan träning som vanligt. det låter som ett bra sätt att spendera min lediga älskade onsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback