we will erase all life on earth but us.

sov inte bort dagen lika mycket idag. men trots detta så har jag inte riktigt gjort något vettigt. gjort lite körkortstest och spenderat tid framför tvn. på tvn går det bara serier som jag redan sett minst två gånger innan. jag tror att jag slår rekord vad gäller serie tittande. men inte gör det mig något. ikväll så har jag återigen spenderat tid på gräsplätten som även kallas idrottsplatsen. det var bestämt att jag ska vara med och spela med b-laget imorrn för att få tillbaka spelet efter usa. sen ska jag spela på söndag också. fotboll är mitt liv. men jag ska inte klaga, jag älskar ju det. men jag har även gått och blivit förskyld vilket inte är till min fördel.
imorrn så börjar skolan igen. för mig gör det ingenting då jag känner att jag fick ut något av mitt sommarlov. att spendera ett helt sommarlov i kalifornien är inte något som händer varje år, så jag är väldigt nöjd. så imorrn blir det att komma tillbaka till ekbackeskolan och se vänliga ansikten. får nog även se några ansikten som inte är så vänliga. men tro inte att vi kommer att sluta med melonen. för er som inte fattar, bry er inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback