all is a game.

fredagen blev inte riktigt som jag först trodde. slutade dock halv tolv som var planerat innan. men på kvällen så åkte jag till pulsen för att se när tedz spelade. jag kände mig väldigt gammal där. man mindes tiderna då man gick till pulsen som liten. jag anser mig själv som liten när jag gick i fyran. efteråt så föjde jag med lisa hem och vi tog det bara allmänt lugnt. vi slocknade ganska snabbt och när vi vaknade igår så var klockan lite mer än vad vi hoppats på. men vi åkte ändå till ikea och lisa inhandlade vad hon skulle. igår var jag mer av ett entourage. ganska tufft att vara det ändå. sedan fixade vi lite till lussevakan. om det nu blir någon lussevaka. frågan är också om jag har någon större lust till det längre. sedan åkte vi hem till mig för att göra en förvandling och äta väldigt goda bullar. tog det väldigt lugnt igår. jag bestämde mig även för att inte gå på detta igen. det kan dock bli lite med benefits.
jag ska inte falla för något denna gången.
idag så sov jag verkligen ut. det är det som söndagar är till för. familjen åkte till ikea, men eftersom att jag var där igår så stannade jag hemma med de små barnen istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback