cling and clatter.

idag så körde jag och storebror till kristianstad för att fixa julklappar. till min förvåning så gick det väldigt bra. nu har jag familjen klar och är nästan färdig med lisas presenter. jag som alltid brukar ha räknat ut dom månader innan. iallafall så gick julklappshandlandet ganska snabbt och vi var hemma igen vid två-tiden. sedan dess så har jag endast slösat bort tiden med att prata stup i kvarten. jag kan inte hjälpa att jag har så mycket att prata om. det blev dock ännu värre då storebror nummer två också valde att komma hem. det har trots allt varit en bra vecka. låt nu bara detta fortsätta ett tag.
ikväll så ska jag endast spendera tid med familjen. vi är ju för en gångs skull hemma allihopa. det är ju något som inte händer så ofta nuförtiden.
imorrn så blir det pepparkaksbak och förhoppningsvis en biltripp till okänt resemål.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback