crushcrushcrush.

lalalala ler. tänkte att jag skulle sova bort hela dagen igår men så blev inte fallet. vaknade klockan nio och mådde inte så höjdans bra. lite tabletter och sen var det över. fick även reda på att lisa och sg inte mådde så fint heller, så det är nog något som går runt just nu. fortsättningen på dagen blev bättre än planerat och jag kan absolut inte klaga.
idag så ville jag också sova ut, men det blev inte fallet en dag som denna heller. men idag så har jag iallafall inte behövt må dåligt. har därimot spenderat en stor del av min dag med ögonen stirrandes i en bok. jag som inte är en stor läs-fantast har inte riktigt gillat det. men man får väl offra sig ibland. vill dessutom kunna vara med när vi ska prata om den i skolan imorrn. ska börja läsa lite tidigare nästa gång.
snart är det jullov och jag hoppas att jag får träffa mina favoriter. det har gått alldeles för lång tid sen vi sågs sist och jag känner att jag behöver träffa dom lite och komma tillbaka till förr ett litet tag. känns så tomt här utan er, buhu.
nu får jag nog återgå till min bok. sau tjåligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback