disarray.

återigen en halv dag i skolan. det händer inte så mycket i mitt liv just idag. har suttit här för att tiden ska gå så att jag kan gå och lägga mig. man kan ju faktiskt inte gå och lägga sig innan halv tio. jag måste bara säga att long johnson klippet på youtube är väldigt roligt. den katten är förbannad. ett stort minus denna veckan är att vi har fått reda på att vi inte kan ha lussevakan där det först var planerat, och kan det kanske bli svårt för de som anordnar det att hitta något nytt ställe. ett annat minus är att jag nog återigen har blivit lurad. har inte riktigt räknat ut hela saken ännu, men det går ju faktiskt inte att lita på någon. jag var dum nog att sätta mig i denna situationen själv. jag antar att jag är värd det. det är inget nytt. helgen är inget som jag ser fram emot. mina planer att spendera den i halmstad gick åt skogen och alla andra verkar ha allt planerat. men ett plus är iallafall att jag snart har mina biljetter i handen och jag kan känna hur det känns att hålla i dom.
den blir en halv dag i skolan imorrn också. ekbackeskolan går bara utför.
fan om jag har blivit lurad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback