god put a smile upon your face.

jag hoppas att alla har haft en bra julvecka. för att det har minsann jag haft. julafton spenderades med familjen där vi åt mat i mängder. annars så tog vi det bara lugnt. det är inte ofta som vi träffas allihopa längre så vi tog vara på det.
vaknade på juldagen med absolut ingen aning om vart dagen skulle leda mig. men efter lite om och men så hamnade jag först hemma hos familjen olsson. mitt andra hem. där blev det lite mat innan vi åkte vidare hem till fröken sg. alla var redan på g och jag låg efter pga jag fick vara chaffis till lönsvegas. men väl framme på förfesten så gick det undan. fan, här ska man inte sega inte. efter ett tag så drog vi oss mot lönsvegas hetaste inneställe granada. men innan vi var framme så blev hasselhoff-flaskan kastad i en stolpe. det var ju faktiskt inte meningen. väl framme så var det smockfullt och vi fann oss snart mitt inne i röran. kvällen var blurrig och det är nog en hel del som ska glömmas. träffade lite trevligt folk men missade en hel del också. att ett sånt litet skit-ställe som lönsvegas kan fyllas med så mycket folk är lite sjukt. somnade efter många om och men i lönsboda. dagen efter blev som den blev. åkte hem för att fira jul med pappas sida av familjen. hade inte så höga förhoppningar, men det blev mycket bättre än jag trodde. att alkohol kan fixa till det så mycket.
igår så blev det lathet i mängder. jag kan ju inte säga att jag rörde på mig mycket. inte mig emot alls. jag hade det trevligt. idag blev återigen en sådan dag, och som sagt innan, jag klagar inte. det har jag ingen anledning att göra.
nu ikväll så ska jag vara fylletaxi åt bror min. vad skulle han gjort utan mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback