lights out.

idag så hade vi ett snack om att det inte ska vara en så stor skillnad mellan att vara lärare och elev. läraren ska inte stå högre på något sätt. det faktum att lärare hade finare och skönare stolar från högstadiet och neråt var bara en status-symbol. de var mycket bättre än oss. men ack så bra att det inte är så längre. eller iallafall inte i lika stor utsträckning. just nu så är det endast en på vår skola som anser att han är högre än alla andra, och jag tror att de flesta vet vem det är jag pratar om. det är stora diskussioner angående den människan just nu. det är på ett sätt väldigt komiskt. jag små-ler varje gång jag tänker på det. men jag vill samtidigt bara agera ut min ilska. akta er för den bara. den kan verkligen skada någon. eller hur favoriterna? saknar er så mycket!
efter idrotten så var det som vanligt fisk till middag och sedan var det dags för mig att ta tjugo i tolv bussen hem. jag lever ganska slött just nu. fast jag egentligen har saker att göra.
kom hem vid kvart över tolv och sedan dess har jag mest funderat över livets mening och liknande. eller egentligen inte utan har mest tänkt om det ens är lönt med en lussevaka för min del. jag ska ju faktiskt köra dagen efter och det är nog inte en bra idé för mig att festa som fasen dagen innan. det blir nog bara lugnt, jag ska ju faktiskt träna innan. intressant fakta för alla. just nu så funderar jag på att ringa och prata skit med storebror.

Kommentarer
Postat av: Anonym

miss you.

2007-12-12 @ 12:17:41
Postat av: alle

miss you.
/alle

2007-12-12 @ 12:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback