merry christmas.

igår så var det lillejulafton och jag fick äntligen träffa min älskade kusiner. kvällen var lugn och mysig. vi åt så mycket att ingen kunde röra sig på hur länge som helst. det blev mycket prat om den tjugonionde vilken är en annan av vår familjs högtider. det är det pga två olika orsaker. kusin fyller år och smörgåstårtan väntar. det känns även lite speciellt att ha mina bröder hemma för en gångs skull och vi har varit sams mest av tiden.
idag så är det julafton och den ska endast spenderas med min familj. det ska bli lugnt och skönt. massa mat och kalle anka. plus att vi inte får glömma julklapparna.
en extra god jul till de som betyder mest!
lisa, alle, jalle och svedde. ni lyser upp mina dagar!

GOD JUL ALLIHOPA!

Kommentarer
Postat av: stora alle och lilla mini

God Jul.
DU är också som en lampa för oss, en pannlampa i det mörkaste av skogarna. Vi ses ikväll vännen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback