on the radio.

igår så tyckte pappa att jag var värd en sovmorgon. men tack, det hade jag ju inte tänkt på innan. han tyckte att han var snäll som lät mig sova till elva innan jag skulle passa valpen. som förövrigt är riktigt jobbig. men lite snäll fick jag väl vara. jag hade ju ändå tänkt vara hemma. vid sju så körde jag själv till träningen vilket kändes som en enorm frihet. jag önskar bara att det inte var så mycket femti-sträckor på vägen till osby. men jag ska inte klaga. och som ett extra plus på den dagen så var det endast spel på träningen. man märker att det snart är jul. det bästa är nog att jag får välja vilken musik som ska spelas i bilen nu.
idag så fick jag först köra till osby för att hämta storebror på stationen. sen fick jag återigen köra till byn vid tolv för att göra ett ärende till mor min och sedan köra vidare till skolan där det skulle vara avslutning. sen var det kyrkan och efter det så var jag chaffis till kusin min. massa körande hit och dit. inte för att jag klagar. nej, tvärtom. kom på fler anledningar för mig att köra, det gör inget. jag är lycklig ändå.
ikväll så är det möte med fotbollen och imorrn så ska jag och bror min köpa julklappar.
jag ligger lite efter där.

plus och minus denna veckan.
plus har ändå övertaget.
+
- jag har tagit körkort.
- familjen snart samlad.
- j.
- inget bönande om att folk ska köra mig.
- fotbollen är rolig.
- jullov.
-
- att köra bil är dyrt.
- lisa är i sälen.
- det är dåligt med vädret.
- förbud mot dennis.
- kallt som in i fasen.
- jävla lotter som ska säljas.
- jobbigt med julklappshandlande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback