one of a kind.

i fredags så slutade jag halv tolv efter att ha fått göra bort mig litegran. det med att sluta halv tolv tycker jag att jag var värd. inte för att jag gjort något vettigt. men ibland är man bara värd lite mer än vanligt. var barnvakt under dagen och tog det bara lugnt under kvällen. fredagar är gjorda för att inte göra någonting, förutom mys och sms.
igår så spenderades dagen under tak vid k-marknad med lisa medans regnet öste ner precis bredvid oss. och jag kommer alltid att kalla det för k-marknad. iallafall så tjänade vi lite pengar och kroatien känns närmare för var sekund. efter fyra timmar i kylan så åkte vi hem till mig och slöade. vi hade bestämt oss för att skita i granada. detta tycker jag själv var ett riktigt bra val. lite pengar sparade och nu kanske folk kan få lite bättre julklappar. på kvällen gjorde vi tacos som vi bjöd mor och far på. och enligt lisa så tycker jag att ananas passar till allt. och ska jag vara helt ärlig så tycker jag nog det. vi satt på mitt rum och gjorde lite sådana mobbade test på datorn innan vi bestämde oss för att titta på walk the line. enligt min mening så var den filmen endast gjord för att visa den dåliga sidan av johnny cash och inte den underbara sidan. det sämsta av allt var att tyler hilton spelade elvis. en sådan kass skådespelare kan inte spela en sådan roll. efter att ha berättat djur-skämt i någon timme så somnade vi nästan innan två. det var innan samtalet kom. tack. jag kunde somna med ett leende på läpparna.
idag så vaknade vi av ännu ett samtal. frukosten fick bli snabb i form av våfflor som mamma lagat till oss. sen var lisa tvungen att åka hem. nu sitter jag här på den första advent och funderar på om det är värt att dra sig till osby idag för den otroligt onödiga julskyltningen. fast det hade dock varit trevligt att träffa alla.
bara inte kroatien förstör för mina andra planer. april och juli är nog mina månader nästa år.
image27
kom hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback