streets of philadelphia.

det har hänt mycket sen i tisdags. mycket bra och lite dåligt. allt kan inte vara perfekt, eller hur? i onsdags så hade jag en körlektion vid elva, så jag fick lite sovmorgon iallafall. sen blev det hemgång och förberedelse för vad som skulle komma. både fysiskt och psykiskt. träningen var jobbig men vi hade mycket att prata om, jag och lisa. efter träningen så var jag väldigt trött och mindre sugen på en lussevaka ute i ingenstans. men vi åkte först hem till lisa för lite mat och sedan drog vi oss ut till hjärtasjötorpet och var framme vid kvart i elva eller så. alla var väldigt mycket på g, och vi kände oss lite utanför. men efter ett tag så blev det bättre. efter att ha träffat ett antal trevliga människor så bar det av till sg gåendes. men jag hade ju fyra reflexer så jag kände mig lite mer säker. natten spenderade jag på golvet. jag sov inte en blund. gäss flygande i v kan störa sömnen rejält.
steg upp från golvet vid sju på morgonen och försökte väcka resten av gänget. trots allt så skulle vi ju till skolan. vi tog halv nio bussen från lönsboda i tro om att lucian började klockan nio. men den hade blivit förflyttad till kvart i nio, så vi missade den. så kan det gå. efter en mindre god lunch bestående av gröt så hade jag återigen en körlektion. en mindre bra idé pga. min brist på sömn den natten. det gick bra ändå, jag lever ju. väl hemma så ville jag gå och lägga mig tidigt men blev hindrad då jag inte hade gjort klart lisas kalender. men efter det var gjort så slocknade jag fortare än fortast. jag var ju tvungen att ta igen sömn.
vaknade idag av att pappa kom in och frågade om jag skulle till skolan idag. jag ville så gärna säga nej. men jag kunde inte missa vår redovisning i svenskan så jag pallrade mig upp iallafall. redovisningen gick förvånansvärt bra och jag är ganska nöjd ändå. vi fick dra över lite på tiden, men det var det faktiskt värt. efteråt så var det lunch och sedan en och en halv timmes turism sen åkte jag hem. jag har varit duktig sen jag kom hem och har faktiskt städat huset. ibland så undrar jag vad som har hänt med mig. jag antar att jag tänkte alldeles för långt. sen missuppfattade jag ju det faktiskt. jag får alltså skylla mig själv. så brukar det vara.
det skulle sitta fint med lite dennis nu. men ack nej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback