en stege och muffins.


denna helgen blev lite åt båda hållen. både bra och dålig. douglas var hemma vilket nästan alltid leder till mer skratt. men när jag tänker på vad som hände min andra bror så blir man både ledsen, arg och rädd. det kunde gått hur som helst. hur kan man göra så mot någon?
idag vaknade jag tidigt vilket är en ovanlighet för mig. men nu har jag gjort det två gånger på samma helg. blir nästan stolt. har spenderat mycket tid med bror idag. mycket trevligt. vi såg ladder 49. den va bra.
imorrn blir det att återgå till vardagen. hoppas att jag överlever en dag med turism och naturkunskap B.

snart åker du och tiden bara tickar iväg.
 lovet hade ju varit en bra tid för oss.
men det blir aldrig så.
it depends on you too.


Kommentarer
Postat av: lindie

du överlevde!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback