get busy living or get busy dying.

idag har verkligen varit motsatsen till igår. ville inte gå upp ur sängen imorse. det var värre än vanligt alltså. väl i skolan hände ingenting på idrotten. vi börjar att bli förslappade, som lisa skulle sagt. idag var jag också nära döden. naturkunskapen ville ta död på mig idag. och inte hade jag lust att gå hem heller.
hjälpte pappa med maten idag. lite tid med pappa gör alltid allting lite bättre. väl på träningen sedan kom all min överenergi. vilket på ett sätt var bra, men på ett annat dåligt. det kan ha fått mig till att vara tvungen att byta position på planen. det är inget som jag hoppas på kan jag säga. uhu, rädda mig.
jag drömmer hela tiden om vad som kan komma att hända. min livslånga dröm kan bli sann och utan att jag ansträngt mig alltför mycket. ibland kommer allt bra bara till en sådär. men ska inte hoppas på för mycket. det är något jag har lärt mig.
imorrn är det onsdag och jag ska sova. jag älskar onsdagar.

why put a new address
on the same old loneliness.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback