it's cool, we can still be friends.

gårdagen var trevlig. förrutom skolan då. men den va faktiskt också helt ok. trots ämnena.
efter skolan så följde jag med marre hem för att ha en lång stund framför tvn. det va trevligt. sen vid åtta tiden någon gång så åkte vi hem till sebbe för att bada bastu och bada. mycket dricka och mycket översvämning. men roligt hade vi. somnade vid fem någon gång till en mycket psykad film. vaknade flera gånger under morgonen. hade svårt att sova intryckt i väggen.
gick upp vid tio för att göra mig i ordning till att gå till träningen. en jobbig träning eftersom jag mådde väldigt illa. jag har väl bara mig själv att skylla. när jag väl kommit hem så var bror här hemma. detta är trevligt eftersom vi spenderat dagen tillsammans. jag har fixat min garderob och ringt min underbara vän lisa. vi pratade en stund och det kändes bra. efter maten fick jag köra pappa med motorcyklen till grannen för att hämta något. jag som inte har fyllt arton ännu får ju köra motorcykel när man kör de som har druckit någon öl. men det är roligt att köra så jag ska inte klaga.
ska väl sätta mig vid tvn snart tillsammans med familjen. fast val av program har jag ingen aning om.
jag har inte de känslorna för dig längre. men det är inte mitt fel, det är endast ditt.
jag vill bara vara din vän.
it all depends on me.
glasögon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback