katrineholm.

just nu sitter jag i katrineholm hos bror min. i en liten men mysig lägenhet. körde hit igår och det var en lång och tyst biltripp. jobbigt att sitta så hela vägen hem imorrn också. längtar tills jag flyttar hemifrån. ska bli skönt. men på något sett ändå inte.
efter att knappt ha sovit något i natt så gick vi upp tidigt. ja, halv tio är tidigt för mig. sedan begav vi oss till stan för att kolla runder lite. det är verkligen inte en stor stad det här. sedan satte vi oss i bilen igen för att åka till något öde ställe utanför katrineholm där en stor klädesaffär fanns. men vad hjälper det mig. har inte råd med att köpa någonting just nu. har kollat på melodifestivalen nu ikväll vilket jag inte brukar göra. men men, sebastian vann vilket var rätt iallafall. bryr mig annars inte så väldans mycket.
nu har jag lov och det är skönt och behövligt.

nej, nu är jag trött och avundsjuk på alla som är utomlands hit och dit.
jag saknar neo också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback