många dagar.

ja, det va ett tag sen jag skrev sist. har inte haft någon lust alls. nåja, jag har haft en ledig onsdag där jag inte uträttade allt för mycket. men det är väl det våra lediga onsdagar är för, eller inte.
på torsdagen hade jag spanska prov som gick mindre bra. men jag orkar inte bry mig. vår lärare är så dålig så att alla ska sluta den kursen. vad är det som han inte förstår? nåja, jag fick börja träna i torsdags iallafall, sen jag varit sjuk i två veckor. det gick väl mindre bra, men nu är jag igång igen iallafall.
fredagen gick förvånansvärt snabbt trots det tråkiga lektionerna. men tyskan gick ju bara åt att titta på en engelsk film. precis, ibland undrar jag vad vi håller på med egentligen. men bra var den. om jag bara kunde komma ihåg vad den hette. på kvällen bar det av till tingsryd för att spela cup på konstgräs. den kvällen behövs väl inte talas om så mycket, förrutom att i bilen på väg dit så sa isaboll en väldigt "smart" sak. det finns bara hon som kan säga något sånt. "krisåldern är när man är 25 år. man vet inte om man ska föda barn eller festa". 
min lördag gick åt att fixa med min musik här på datorn. jag orkade verkligen inte göra någonting annat. det var ju både balders och granada, men nej, det hade jag verkligen inte lust med. så jag hade myskväll med pappa och mamma. det behövde jag.
idag har jag inte uträttat så mycket heller. man kan väl säga att jag har haft en lugn helg. och det behövde jag.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback