miles apart.

dagen började med att jag försov mig. pappa väckte mig och jag trodde att jag redan gått upp. ja, när han väckte mig så hade jag redan drömt att jag gått upp. ungefär sådär.
kom till skolan där en överraskning väntade på mig i mitt skåp. tack lisa, det va det finaste jag fått på länge. det betyder så mycket och det vet du.
på lunchen så gick vi och köpte våra biljetter till fall out boy. ganska komiskt att det bara är jag som tycker att de är bra. men ändå så ska lisa, marre, martina, sebastian och andré följa med. men trevligt ska det bli iallafall. pete är het.
nu ikväll har jag tränat och det var en rejäl genomkörare. men det är så skönt nu iallafall. jag behöver det.
imorrn åker jag till bror i katrineholm. det ska bli trevligt att komma upp och se hur han har det. och såklart spendera lite tid med honom. får väl snart gå och packa. men jag orkar inte, uhu.

fall out boy biljetter.
när kommer jag att få träffa dig igen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback