rootless tree.

gårdagen var en bra dag. eller en mycket bra dag om jag får säga det. vilket jag får, eftersom jag gör vad jag vill. kanske inte helt sant men ändå. spelade match mot glimåkra/knislinge. 2-2 är väl ett bra resultat för att vara första matchen. men jag måste verkligen bättra på mitt eget spel. åkte sedan hem till lisa med skadad tumme. va inte så klen människa.
men jag tycker om att gnälla och det är sant. 
vi gjorde vid oss, åt middag och åkte sedan hem till jonas för att fira hans 18-årsdag. där fanns en massa folk och jag hade jätte trevligt. där fanns också många som jag skulle vilja träffa oftare. men tiden räcker aldrig till. blir nästan lite rädd eftersom alla fyller arton hit och dit. tiden går alltför snabbt. sakta ner lite. tack så mycket för en jätte trevlig fest jonas.
kan väl korfattat säga att jag har haft ett jätte bra lov och jag är glad att jag har er. ni vet vilka ni är och det vet jag också. tillbaka till verkligheten och skolan imorrn. men man kan inte ha lov hela tiden. men lite längre kunde det allt vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback